lördag 22 maj 2010

Liverpool

Vi har haft lite daligt med internet har i Liverpool, sa darfor har vi inte kunnat uppdatera mer. Tyvarr ar det inte heller galet festande som ligger bakom var tystnad, utan snarare en slang av magsjuka. Jag (Camilla) akte pa en rejal 24-timmars grej och hardade Cilla madde illa igar men slapp vanda ut och in pa magen. Vi grater lite inombords att vi inte fick uppleva publivet i Liverpool. Daremot sa har vi faktiskt varit pa ANFIELD!!!!111!!1!!!!!11!!! Och da inte utanfor heller, utan vi sneakade oss in pa studentrabatt (tack malmo hogskola) och fick se och klamma pa allt (utom grasmattan och spelarna, sad face). IIIHHHHHHHH!!! Helt klart den basta upplevelsen so far. Idag ska vi ga pa Beatlesmuseum och sen aka till Manchester och Sabina! Det ska bli riktigt roligt att se hur hon bor. Och hur vi ska lyckas hitta dit. Ehehehhh... Solsemestern ar bokad (semestern fran semestern, hihi), vi tar paris pa tillbakavagen istallet och forsoker ta oss till Barcelona direkt. det ar dags for dessa tva flickor att prova pa nattag. Ar det nagon som vill ha vykort, skriv er adress sa vi kan skicka! :D

Nu ska vi ut och njuta av varmen och svettas bort till Beatlesmuseet. Hoppas solen skiner pa er dar hemma ocksa!

Pusselipuss

4 kommentarer:

  1. Man är lätt fotbollsskadad när jag GRÅTER så avundsjuk jag är!!!! MAAAH!! Men oxå jätteglad att ni mår bättre och kan göra saker igen!! Hur tar ni er till barca?? Förutom att ni ska åka nattåg då... :P Pussa sabina från mig!! TOG NI MYCKET BILDER PÅ ANFIELD?!?!?! PUSS <3<3

    SvaraRadera
  2. Jag vill ha vykort! :DD tror att Cilla kan min adress men här kommer den iaf; John Lundvallsgatan 60 Bunkeflostrand 218 31. Och krya på er <3

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha vykort!
    Vanåsgatan 89, 216 20 Malmö
    Jag hoppas att ni verkligen har det bra trots magsjuka.Hälsa Sabina!

    kram <3

    SvaraRadera
  4. Hit får man skicka post: Revingegatan 5B 22359 Lund

    SvaraRadera